به نام خداوند بخشنده و مهربان!

سلام خدمت دوستان عزیز و هموطنان گرامی!

امروز به یه مطلب جالبی برخوردم که بعید میدونم افراد زیادی اونو بدونن و کم تر کسی به ذهنش میرسه همچین کاری بکنه! در نهایت مطلب به این جالبی کمتر در دسترس قرار داره! ولی تصمیم گرفتم اون با شما به اشتراک بزارم

ببینید بعضی وقتا میشه که یه فایل حجیم مثل 1 گیگ یا حتی برای بعضی ها 200 مگابایت دانلود میکنیم و بعد یه اتفاقی میفته یه فایلش پاک میشه و درسر شروع میشه. بدترین جاش اینجاست که حجم فایلی که شما گمش کردید (مثل فایل کرک) به یک مگابایت هم نمیرسه ولی برای اینکه دوباره اونو بدست بیارید باید 1 گیگ دانلود کنید! (اینا برای خودم هم پیش اومده) 

ولی امروز میخوام یه نرم افزار معرفی کنم که شما آدرس لینک فایل دانلود تون (فایل zip یا rar) رو بهش بدید اون هم محتویات اون فایل رو نشون بده! و شما هر کدوم رو خواستید انتخاب کنید و دانلود کنید!

برنامه LoadScoutLoadScout

اسم این برنامه LoadScoutLoadScout هست که این قابلیت رو به شما میده که قبل از دانلود فایل محتویات فایل ها رو ببینید یا یکی از محتویات فایل رو دانلود کنید! این برنامه خیلی راحت کار میکنه! کافیه لینک دانلود تون رو در قسمت Open URL بزنید و اگه رمز هم داره در همون جا، قسمت Password وارد کنید و در نهایت OK رو بزنید. خواهید دید برنامه به شما امکان مشاهده فایل و دانلود اجزاء فایل رو میده!

میتونید نرم افزار نامبرده شده و مورد نظر رو از لینک زیر دانلود کنید!

دانلود نرم افزار LoadScoutLoadScout

امیدوارم این مطلب به دردتون خورده باشه! s15

فعلا، یا علی مدد...!