به نام خدا

این روش مخصوص گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ۵.۱ به بالا میباشد

شاید براتون پیش اومده باشه که یه روزی که دارید با گوشیتون کار میکنید به صورت متوالی و تند تند یه لینک تبلیغاتی توی گوشیتون باز میشه و مرورگرتون میاد جلوی برنامه ای که دارید باهاش کار میکنید و مثلا یه پیام اینترنت رایگان بهتون میده یا...

توی این مواقع شما وقتی که توی اینترنت سرچ میکنید بهتون میگن یه برنامه مخرب روی گوشیتون نصبه که شاید شما اونو رایگان دانلود کردید و اون داره با اینکاراش خرج برنامشو در میاره.

خب اساسا چیزی که توی سایتا میخونید جز این نیست که یا باید دنبال اون برنامه بگردید یا اینکه از همه برنامه هاتون بگذرید و برید گوشیتون رو بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنید.

اما این چیز زیاد خوشایندی برامون نیست و دوست داریم مشکل به شکل بهتری حل بشه.

راه حلی که بنده برای یکی از دوستانم داشتم این بود که یه برنامه که خودشو به عنوان مرورگر به گوشی معرفی میکنه بسازم تا اون برنامه تبلیغاتی هر موقع خواست لینک تبلیغاتشو توی مرورگر باز کنه برنامه ما به عنوان یه مروگر لینک رو ازش بگیره و اسم برنامه‌ی تبلیغاتی رو به شما نشون بده تا بتونید اسم برنامه رو بفهمید و از تنظیمات گوشیتون اقدام به حذف اون برنامه کنید.

خب یه چیزی که ممکنه بعد از نصب برنامه براتون مشکل بشه اینه که برنامه همممه لینک های توی گوشیتون رو که از هرجا کلیک بشن توی خودش باز میکنه البته به شرط اینکه شما بهش به عنوان مرورگر پیشفرض دسترسی داده باشید مگرنه باز همون مشکل که برنامه مخرب لینک رو توی مرورگر گوشی باز میکنه پابرجا میمونه خب بعد از اینکه برنامه نصب شد و شما اونو به عنوان مروگر اصلی گوشی به اندورید معرفی کردید و برنامه مخرب رو تشخیص دادید برای راحتی کار و اینکه بعد از حذف برنامه مخرب دیگه نیازی به برنامه ندارید بهتره که برنامه رو از روی گوشیتون پاک کنید تا دوباره مثل قبل، لینکاتون به طور پیشفرض روی مرورگر خودتون باز بشه.

 

برای دانلود این برنامه میتونید از این لینک اقدام کنید.

 

توجه داشته باشید که حتی اگه خودتون برنامه نویس اندروید هستید یا اینکه روی سیستمتون اندروید استودیو رو دارید میتونید از اینجا به سورس برنامه دسترسی داشته باشید.

امیدوارم که این برنامه به دردتون بخوره و بتونه مشکلتون رو حل کنه :) 

موفق باشید

یاعلی